Ez az infografika duplán érdekes. Egyrészt önmagában az - jó végignézni, milyen úton jutottak el világmárkák jól ismert mostani emblémájukig. A BMW alig, a Pepsi nagyon átalakult. Emlékszem a mostani Pepsi logó nagyon nem tetszett megjelenésekor, most meg simán veri az összes régi verziót. Megszoktam csak, vagy tényleg jó?
A másik érdekesség, hogy ez tulajdonképpen egy reklám. A The Logo Company készítette, hogy felhívja magára a figyelmet. Szerintem nagy lehetőség van az infografikák ilyen célú felhasználásában. Nem tolakszik, élvezetes, látványos tartalmat ad, olyat amit szívesen megosztok - most éppen veletek.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
James Miller 2013.04.16. 18:54:24
Macska rúgja meg 2013.04.16. 20:32:15
Sword 2013.04.16. 21:27:33
is 2013.04.16. 22:02:39
Bretschneider detektív 2013.04.17. 06:16:06
Bretschneider detektív 2013.04.17. 06:19:14