HTML

Leírás

Még egy blog az információs grafikákról. Azért mert nagyon szeretjük őket nézni és készíteni egyaránt. Jó sok időt töltöttem velük eddig, itt kicsit rendszerezem az elmúlt évek élményeit. Kapcsolat: bence.mikola@gmail.com

Csatlakozz!

Címkék

alberto cairo (1) Alberto Cairo (1) Andrew Kovalev (1) Antonio Farach (1) artisjus (1) Bárány Krisztián (1) Batman (1) Beatles (1) bor (2) Brazília (1) buborék diagram (1) Címkék (1) Costa Concordia (1) Dancsák András (7) David McCandless (1) diagram (2) divat (1) dob (1) Donald (1) El Mundo (2) esettanulmány (6) facebook (1) fantasy (1) fender (1) Ferenc Ferdinánd (1) FourFourTwo (1) fuck (1) futball (2) Gagarin (1) galéria (39) Galla Miklós (1) hiba (1) hibás (2) himnusz (1) hirdetés (1) hofi (1) hogy készült (1) idő (1) inbfografika (1) infografika (72) infographicsmag (1) ing (1) InGraphics (2) interaktív (3) iron man (1) James Bond (1) Jan Schwochow (1) jég (1) JFK (1) karácsony (1) katona (2) Képeslap (3) Képes Sport (1) kiscelli múzeum (1) klasszikus (1) könyvajánló (1) kördiagram (1) lapszemle (1) Led Zeppelin (1) magyar (2) Magyar Nemzet (3) Máté István (4) média (1) merénylet (1) Mike Portnoy (1) Mikola Bence (14) Minard (1) Moszkva (1) mozi (2) műhelytitok (2) National Geographic (1) nb1 (1) Nemzeti Dal (1) nemzeti sport (1) New York Times (1) Nike (1) nyakkendő (1) nyomdagép (1) olimpia (1) orosz (1) Oscar (1) oszlopdiagram (1) pálinka (1) pápa (2) reklám (3) retro (1) Robin Williams (1) Rolling Stones (1) saját (2) sajtó (1) Sasha Brichkin (1) sci-fi (1) sör (3) sportgéza (1) stratocaster (1) Superman (1) Szarajevói merénylet (2) Szentpétervár (2) telesport (1) Terence Hill (1) történet (1) Toseland (1) tutorial (1) űrhajó (1) űrutazás (1) vasember (1) Vettel (1) vicces (1) világbajnokság (1) visualloop (2) wired (1) zene (1) Címkefelhő

Szerzők

2013.05.07. 10:00 mbence

Egy tucat Vasember

Iron man infografikák

Nem emlékszem gyerekkoromból, hogy bárkinél is láttam volna Iron Man képregényt. Én Supermant gyűjtöttem, természetesen svédül, vagy valamelyik szomszédos skandináv nyelven. Persze én is Ederrkoppen fan voltam, de azt már legalább négyen gyűjtötték az osztályból, így nehéz lett volna érvényesülnöm (néha elragadott a hév és a minőség helyett a mennyiségre mentem. Így eset meg, hogy egy Supermanért három Bamsét kaptam, vagy Pelefántot, már nem emlékszem).

Arról az időről beszélek, amikor még nem jelentek meg Magyarországon szuperhős képregények, csak a nálunk bérmunkában nyomott skandináv verziók keringtek a kiskamaszok között. Ebben az időben nem találkoztam Vasemberrel csak jóval később az első mozifilm megjelenéséig. Azóta Iron man fan vagyok (bár lehet, hogy igazából csak Robert Downey Jr. fan?) és várom az új részeket. 

Egy hete, világszerte tarol a mozikban a harmadik rész. Ennek apropóján nézzük meg, mivel készültek a premierre grafikus kollégáink!

 ironman3.jpgMiguel Ulloa – La Razón

Beljebb több!

Iron-Man-3-Maga-Terry-Editorial.jpgMaga Terry – Editorial

ironman3ok.jpgVíctor Hugo Rocha Rocha – Periódico DIEZ deporte y pasión

Iron-Man-Rodolfo-Gómez-García-Noticias-.jpgRodolfo Gómez García – Noticias

The-return-of-Iron-Man-3-Mário-Chumpitazi-La-Industria-.jpgMário Chumpitazi – La Industria

ND38Y3920130426ELECTRONICA.jpgSteven Kestler – Nuestro Diario

EC130428INFOTECNOIRONMANOK_ECMFIL20130428_0003-page-0-750x915.jpgXavier Estrada – El Comercio

ironcompletonews.jpgChristian Dominguez – LPG

cost-of-being-iron-man-infographic.jpgMoneySupermarket.com

iron-man-infographic-3.jpgEz kakukktojás, mert a második részhez készült, de szerintem szuper, úgyhogy nem hagyhattam ki. A forrása sajnos nincs meg, én itt lőttem!

the-many-armours-of-iron-man-infographic.jpgVégül egy a filmektől független, de nagyon szép darab a Vasember páncéljának fejlődéséről. Megnézném animálva is. – Quizfactor

 

1 komment

Címkék: mozi galéria vasember iron man infografika


A bejegyzés trackback címe:

https://infograf.blog.hu/api/trackback/id/tr35284886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.07. 16:51:06

legalább 3at el is mentettem gyorsan!
süti beállítások módosítása