Múlt héten dicsértem a két orosz nagyvárosban ingyenesen megjelenő Infografika magazint. Most megint hozzájuk látogatunk mert posztoltak egy esettanulmányt izometrikus infografika készítéséről. A módszerrel mi is foglalkoztunk, előzetesen érdemes elolvasni ezt.
A Media Markt szeretett volna megjelentettni egy hirdetést a magazinban. Természetes, hogy a kiadványhoz passzoló formát kínáltak az ügyfélnek - készüljön egy nagy infografika az áruházról. A szerkesztőségben mindenki más területen erős. Az izometrikus megjelenítés Sasha Brichkin játszótere.
Első lépésként Sasha felkereste az üzletet, ahol alapos idegenvezetést kapott. Személyes élményei mellé megkapta a hely alaprajzát és a terméklistát. Ezek alapján felvázolta az üzlet szerkezetét.
Ez viszonylag gyorsan ment. Nem úgy mint a rengeteg árucikk megrajzolása. A sziszifuszi munkában Mary Ivin segített.
Ezután már "csak" fel kellett tölteni a polcokat áruval és benépesíteni vásárlókkal. Ja és a szöveg. Az mindig több van, mint ami egészségesen elfér. Vagy az újságíró, vagy ez esetben a megrendelő pr-ese akarja túlmagyarázni a dolgokat. A leadott szöveget a felére húzták meg, így nem nyomja agyon a grafikát.
A félkész áruházba már érkeznek a vevők
Végül az ábrára feltettek néhány vicces karaktert, azok kedvéért, akik szeretnek vicces karaktereket találni gyönyörű, sűrű ábrákon.
Shrek új hűtőt keres
Sasha Brichkin hasonló stílusú infografikás hirdetései:McDonalds
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.03.31. 20:29:00